لامپ اشکی و شمعی LED

لامپ‌های ال‌ای‌دی LED شمعی اشکی فرنام با ظاهری بسیار زیبا بهترین جایگزین برای لامپ‌های شمعی رشته‌ای و کم‌مصرف در لوسترهای کلاسیک و مدرن می‌باشد. این محصول با طراحی زیبا، برای روشنایی یا لامپ‌های تزئینی و لوسترها مناسب بوده و ضمن روشنایی بیشتر نسبت به لامپ‌های قدیمی‌تر و مصرف انرژی پایین‌تر، بهترین جایگزین آن‌هاست. از نظر مصرف کمتر انرژی، تولید حرارت کمتر و طول‌عمر بیشتر می‌توانند جایگزینی بسیار مناسب و حتی ضروری برای لامپ‌های سنتی یا رشته‌ای به شمار آیند.

کاربُرد:

  • مناسب برای مصارف روشنایی عمومی و نورپردازی متمرکز و موضعی
  • مناسب برای جایگزینی با لامپ‌های 60 وات شمعی التهابی

شرایط استفاده:

  • قابل استفاده در شرایط محیطی سرد، خشک و مرطوب
  • اطمینان حاصل نماییدکه نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب صورت گرفته است.
  • این محصول را با تجهیزات کنترل‌کننده نور (Dimmer) استفاده نکنید.
  • در زمان نصب، تعویض و تمیز کردن محصول،  جریان برق را قطع نمایید.
  • از جداسازی اجزاء، تعمیر و یا تغییر در محصول خودداری نمایید.
  • این محصول را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال همچون کاغذ یا پارچه قرار ندهید.
  • در مکان‌های با احتمال ریزش آب و یا در دمای بسیار بالا استفاده نشود.
  • از تماس دست با محصول در زمان روشن بودن و یا اندک زمانی پس از خاموشی به سبب حرارت بالا خودداری شود.
  • این محصول را در فضای کاملا بسته نصب ننمایید.
  • در زمان نصب در چراغ با وزن مشخص به این نکته توجه شود که این محصول وزن بیشتری نسبت به لامپ جایگزین شده دارد.
  • برای نصب از سرپیچ مناسب و استاندارد استفاده نمایید.
لامپ کم مصرف اشکی شمعی
لامپ اشکی 7W E14 LED
لامپ اشکی 7 وات
لامپ شمعی 7W E14 LED
لامپ اشکی 7 وات
لامپ اشکی 7W E14 LED
لامپ اشکی 7W E14 LED
لامپ شمعی 7W E14 LED

لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی

لامپ‌هایی که با شکل اشکی شمعی طراحی و تولید می‌شوند معمولا برای انواع لوستر های ، شب خواب‌ها و یا چراغ خواب‌ها هستند. این دسته از لامپ‌ها به دلیل ابعاد کوچک و توان محدود خود برای ایجاد روشنایی‌ها کوچک و یا در روشنایی های بزرگ مانند لوستر ها با تعداد شاخه زیاد مناسب هستند.

زاویه تابش نور به سمت طرفین

زاویه گسترش نور توسط این لامپ‌ها بیشتر به طرفین است و چندان زوایای مستقیم و روبه رو را پوشش نمی‌دهد. با توجه به این ویژگی استفاده از آن برای فضاهای کوچک و مواردی که قصد ایجاد روشنایی کنترل شده وجود دارد، مناسب است. لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی فرنام با توجه به ساختار خود به عنوان نسل جدیدی از لامپهای کم مصرف بجای انواع لامپ‌های رشته‌ای و یا کم مصرف قدیمی و گازی مناسب هستند.

طول عمر بالای لامپ‌های ال ای دی شمعی

ویژگی مهم و قابل توجه این لامپها طول عمر بالا و حفظ کیفیت نور دهی در طول استفاده از آنهاست. این دسته از لامپ‌ها به دلیل کیفیت تولید و مواد ساخته شده خود از بسیاری از آسیب‌های احتمالی به دور است .

مجموع این توانایی‌ها می‌توانند نیاز شما به خرید مداوم لامپ را کاهش دهد ، در این صورت با کاهش هزینه و خرید مجدد به حفظ محیط زیست هم کمک خواهد شد .

در مجموع باید گفت که لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی دارای ساعات عمر طولانی هستند که تا پایان این ساعات مانند روز اول روشنایی و میزان نوردهی خود را از دست نمیدهند .

کم مصرف بودن لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی، کاهش هزینه‌ها

لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی فرنام میزان مصرف کنترل شده‌ای دارند . مصرف انرژی در این لامپ‌ها بسیار پایین میباشد، از این رو مصرف کمتر این لامپ‌ها فشار کنتور و هزینه‌های تأمین انرژی را برایتان به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد و شما می‌توانید با صرف انرژی و هزینه کمتر، روشنایی بیشتری به دست بیاورید. با توجه به اینکه لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی در چراغ خواب و یا شب خواب نیز مورد استفاده قرار میگیرند ، روشن ماندن طولانی مدت آنها در هنگام خواب، هزینه‌ها زیاد مصرف انرژی را به شما تحمیل نمی‌کند.

عدم استفاده از جیوه در تولید لامپ

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه در خصوص لامپ‌های فرنام نسل جدید، عدم استفاده از انواع گازهای سمی و یا مواد سمی مانند جیوه درون محفظه لامپ است. با حذف این موارد در صورتی که لامپ شکسته شود و یا قصد منهدم سازی آن را داشته باشد ، هیچ گازی از آن خارج نشده و آسیب‌های احتمالی به وجود آمده کاهش پیدا خواهد کرد.

تماس داشتن با این لامپ‌ها هیچ خطری برای سلامت شما و محیط زیست اطرافتان به همراه نخواهد داشت . علاوه بر حذف مواد سمی، ساختار این لامپ‌ها به گونه‌ای است که گرمای اضافی حاصل از ایجاد روشنایی را به شکل یکنواخت در سطح خود پخش می نماید. این ویژگی باعث می‌شود تا لامپ به دلیل ساعات طولانی روشن ماندن بیش از حد گرم نشود و بدین شکل از اتفاقاتی مانند ترکیدن جلوگیری شود.

انواع مختلف لامپ ال ای دی اشکی شمعی، مصارف گوناگون

شما می‌توانید کیفیت نور لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی را در سه وضعیت سفید، آفتابی و یا مهتابی تهیه نمایید ، که هر یک از این نورها می‌توانند برای موقعیت‌های متفاوتی مانند ، فضاهای مسکونی، اداری، عکس برداری‌ها و مواردی از این دست مناسب باشند و انتخاب نهایی تنها به سلیقه و استانداردهای شما بستگی خواهد داشت.

تولید لامپ ال ای دی اشکی شمعی با سطوح مختلف توان

نکته دیگری که در این بخش وجود دارد این است که این مدل لامپ‌ها با سطح توان متنوعی نیز تولید می‌شوند. این تنوع انتخاب به شما فرصت این را خواهد داد با توجه به موقعیت و توان روشنایی مورد نیاز خود لامپ مناسبی را انتخاب کنید .

وجود این شرایط باعث می‌شود تا هر شخص بتواند موارد استفاده خود را کنترل نماید. این کنترل موجب می‌شود تا هم مصرف انرژی از سوی شما کاهش پیدا کند و هم هزینه‌های اعمال شده کم شود.

ضمانت طولانی مدت، خرید مطمئن‌تر

امروزه با توجه به اینکه نسبت به کیفیت تولید لامپ‌ها اطمینان وجود دارد، انواع لامپ‌های ال ای دی شمعی اشکی نیز با ضمانت پس از خرید و امکان تعویض در صورت بروز مشکل ارائه داده می‌شوند. با توجه به این شرایط شما خواهید توانست با اطمینان بالاتری محصولات روشنایی مدنظر خود را خریداری نمایید و نسبت به کیفیت آن اعتماد داشته باشید.

چند نکته مهم در خصوص لامپ‌های ال ای دی اشکی شمعی

نکته قابل توجه این است که به هنگام نصب لامپ به موارد ایمنی توجه کنید.

  • ولتاژ و توان لامپ بایستی با دستگاه یا سیستم برق کشی مدنظر شما تناسب داشته باشد.
  • اتصالات بایستی ایمن و کامل اتفاق بیوفتند. خوب است که به کمک ابزارهایی مانند فیوز از آسیب‌های حاصل نوسانات برق نیز پیشگیری کنید.

با رعایت این نکات نه تنها می‌توانید شرایط ایمنی را به وجود بیاورید بلکه به طور مستقیم بر روی عملکرد بهینه لامپ‌ها و افزایش طول عمر آنها تأثیر مثبت می‌گذارید.