لامپ کم مصرف FPL

این محصول جایگزین لامپ‌های فلورسنت قدیمی (مهتابی) است که در شکل ظاهری مدل یو شکل خود با سری 4 سوزنه می‌باشد. این لامپ دارای نصب آسان و نیازی به استارت ندارد.
دارای توان مصرفی 36 وات است، با توجه به قدرت بالای نور دهی و مصرف بسیار کم این محصول در رده ‌A قرار می گیرد.شار نوری این محصول 2200 لومن بوده که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری شده و پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود و از عمر بسیار طولانی برخوردار است.تمامی محصولات فرنام  فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش (UV) بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست وارد نمی کند.
مشخصات :
  • شکل ظاهری U شکل
  • توان 36 وات
  • توان مصرفی 36 وات
  • میزان روشنایی 2200 لومن
  • ولتاژ 220/240 ولت
  • نوع پایه 2G11
  • طول عمر  8000 ساعت
  • رده انرژی  A
  • فرکانس عملکرد  50 هرتز
  • استاندارد ملی ایران
  • استاندارد CE اروپا
  • ISO 9001:2008
  • روشن شدن سریع
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • فاقد هرگونه اشعه ماور بنفش (UV)
  • کمک به کاهش تولید گاز های گلخانه ای و دوستدار محیط زیست
شرایط استفاده :
  • در محیط‌های با بخارآب زیاد و یا امکان نفوذ آب استفاده نشود.
  • در چراغ‌های کاملا بسته که جریان هوا ندارد استفاده نگردد.
  • به هنگام نصب، تعویض و جابه‌جایی قسمت بدنه پلاستیکی لامپ گرفته شود.
  • در دمای محیط کمتر از 48 درجه سانتیگراد استفاده شود.

لامپ‌های ال ای دی FPL

لامپ‌های ال ای دی FPL از نمونه لامپ‌های مهتابی هستند که برای روشن کردن آنها نیازی به ترانس وجود ندارد. می‌توانید به کمک دو شاخه متصل به آن، لامپ را مستقیماً به منبع تأمین برق متصل کنید.

لامپ‌های به‌اصطلاح مهتابی از معروف‌ترین ابزارهای تأمین روشنایی محسوب می‌شوند که نمونه FPL نسل جدید آنها به حساب می‌آیند. از این لامپ‌ها برای ایجاد روشنایی کلی و گسترده در محیط کمک گرفته می‌شود. در صورتی که قصد دارید یک فضا را به شکل یکنواخت روشن نمایید می‌توانید از انواع لامپ‌های ال ای دی FPL متناسب با میزان روشنایی مورد نیاز خود کمک بگیرید.

نکته جالب توجهی که در خصوص این مدل از لامپ‌های ال ای دی وجود دارد این است که شما می‌توانید در صورت تمایل با حذف ترانس از قاب مهتابی‌های قدیمی، این لامپ‌ها را درون آنها جای دهید و روشنایی مدنظر خود را تأمین نمایید.

زاویه نور لامپ‌های ال ای دی FPL

زاویه و محدوده ایجاد روشنایی از مهم‌ترین معیارهایی خواهند بود که بایستی به هنگام ارزیابی یک لامپ به آنها توجه نمایید. در خصوص انواع لامپ‌های ال ای دی FPL شما می‌توانید از زاویه و محدوده روشنایی بسیار گسترده‌ای بهره مند شوید. این زاویه طبق بررسی‌های انجام شده معادل 120 درجه خواهد بود. با توجه به شیوه نصب این نوع لامپ‌ها که در یک سمت آنها دیوار و یا مانع قرار می‌گیرد، شما با زاویه نوردهی 120 درجه می‌توانید به طور کامل محیط خود را روشن نمایید. چنین قابلیتی به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با تهیه یک لامپ یا تعداد کمتری لامپ بتوانید فضای خود را روشن کنید. بدین شکل نه تنها توانسته‌اید هزینه‌های مربوط به خرید و نصب لامپ را برای خود کاهش دهید بلکه توانسته‌اید میزان مصرف انرژی الکتریکی را برای خود کم کنید.

زاویه گسترده نوردهی به شما روشنایی یکنواختی را در فضا ارائه خواهد داد بدین شکل شما برای عکس برداری‌های خود آمادگی بیشتری خواهید داشت از سوی دیگر نور یکنواخت مانع از حساسیت‌های چشمی و یا موارد مشابه آن خواهد شد.

طراحی لامپ‌های ال ای دی FPL به شکل استوانه‌ای و یا تیوپی است. این شکل از طراحی، گنجاندن آنها را در محیط اطرافتان آسان خواهد کرد. از سوی دیگر ساختار این لامپ‌ها فرایند نصب آنها و اتصال آنها را بسیار آسان‌تر پیش خواهد برد. به‌منظور اینکه به‌خوبی از چراغ‌های ال ای دی موجود در این لامپ‌ها محافظت شود از محفظه‌ای شیشه‌ای کمک گرفته شده است. این محفظه هم به افزایش مقاومت لامپ کمک می‌کند و هم گسترش و پخش نور را با گستردگی بیشتری ممکن می‌سازد.

طول عمر لامپ‌های ال ای دی FPL

یکی از نقاط قوت لامپ‌های ال ای دی FPL طول عمر بالای آنها است. شما می‌توانید با توجه به نوع لامپ و توان خروجی آن بیش از 35 هزار ساعت از روشنایی آن استفاده کنید. نکته جالب‌تر این است که تعداد دفعات خاموش و روشن کردن لامپ به هیچ عنوان نمی‌تواند بر روی طول عمر آنها تأثیر بگذارد. لازم به ذکر است که در طول مدت استفاده از انواع لامپ‌های ال ای دی FPL و یا سایر لامپ‌های ال ای دی شما با کاهش کیفیت به دلی گذر زمان و فرسودگی مواجه نخواهید شد. تا لحظه آخر استفاده از این لامپ‌ها شما می‌توانید از کیفیت روشنایی روزهای نخست بهره‌مند شوید.

طول عمر بالا و حفظ کیفیت با گذر زمان در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا نیاز شما به خرید لامپ‌های متعدد کاهش پیدا کند و بدین شکل در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید از سوی دیگر با کاهش نیاز شما، از محیط زیست نیز حفاظت بیشتری صورت خواهد گرفت.

کیفیت ساخت لامپ‌های ال ای دی FPL

لازم به ذکر است که در فرایند ساخت لامپ‌های ال ای دی FPL از هیچ‌گونه گاز سمی و یا مواد خطرناک استفاده نشده است. چنین استانداردهایی در شرایط تولید باعث شده تا استفاده از این لامپ‌ها برای شما ایمنی بیشتری را به دنبال داشته باشد از سوی دیگر بتوان بسیار آسان‌تر و ایمن‌تر لامپ‌ها را منهدم نمود و یا بازیافت کرد. علاوه بر اینها خوب است بدانید که به هنگام خرید لامپ‌های ال ای دی FPL انواع خدمات ضمانت محصول و خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه داده خواهد شد و همچنین می‌توانید در صورت بروز مشکل اقدام به تعویض محصول نمایید. با در نظر گرفتن آیتم‌های خریدی که به شما ارائه می‌شود، فرایند انتخاب و خرید لامپ برای شما بسیار قابل اطمینان و اعتمادتر پیش خواهد رفت.

تنوع لامپ‌های ال ای دی FPL

لامپ‌های ال ای دی FPL با رنگ‌ نورهای متنوع و همچنین توان‌های خروجی گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. شما این امکان را خواهید داشت تا با توجه به سلیقه خود و همچنین با در نظر گرفتن اینکه به چه میزان روشنایی نیاز دارید، از میان انواع گزینه‌های موجود دست به انتخاب بزنید. لازم است به این نکته اشاره کنیم که ابعاد و وزن لامپ‌ها نیز با توجه به توان خروجی لامپ تغیر خواهند کرد.